Tack för ditt intresse för produkterna och tjänsterna från vårt företag BilligaBoden.se. Denna begränsade garanti gäller för fysiska varor, och endast för fysiska varor, köpta från vårt företag BilligaBoden ("fysiska varor").
Vad täcker denna begränsade garanti?
Denna begränsade garanti täcker alla defekter i material och alla defekter pga tillverkning under garantiperioden. Under garantiperioden kommer vårt företag BilligaBoden att reparera eller byta ut, utan kostnad, produkter eller delar av en produkt som visar sig vara defekt på grund av felaktigt material eller tillverkning.
Vad kommer vi att göra för att åtgärda problem?
Vårt företag BilligaBoden kommer att antingen reparera produkten utan kostnad, med hjälp av nya eller renoverade reservdelar. Om produkten inte kan repareras, skickar vi en ny produkt till dig utan extra kostnad.
Hur länge varar täckningen?
Garantiperioden för fysiska varor köpta från vårt företag BilligaBoden är 2 år från inköpsdatumet. En ersättningsfysisk vara eller del tar på sig den återstående garantin för den ursprungliga fysiska varan eller 2 år från datumet för utbyte eller reparation, beroende på vilket som är längst.
Vad täcker inte denna begränsade garanti?
Denna begränsade garanti täcker inte några problem som orsakas av: konsumentförhållanden, funktionsfel eller skador som inte beror på defekter i material eller tillverkning.
Vad måste du göra?
För att få garantiservice måste du först kontakta oss för att fastställa problemet och den mest lämpliga lösningen för dig.
Kontakta oss här via Kontakt@Billigaboden.se
Reklamation
Vi på BilligaBoden är engagerade i att säkerställa kundnöjdhet och att leverera produkter av hög kvalitet. Om du av någon anledning behöver reklamera en produkt, vänligen följ nedanstående process.
BilligaBoden följer konsumentköplagen och lämnar tre års reklamationsrätt till dig som privatkund. Som konsument har du enligt lag rätt att reklamera i upp till tre år från köpet, dock inom skälig tid (två månader) från att ett fel upptäckts. Reklamationer kan göras genom att kontakta vår kundservice på Kontakt@Billigaboden.se. Var beredd på att uppge relevant information för att vi ska kunna hantera din reklamation.
Vid reklamation står BilligaBoden för fraktkostnaderna inklusive ev. ersättningsleverans. Därför är det viktigt att använda frakthandlingarna som skickats från BilligaBoden. Väljer du att själv bekosta frakten och hur varan skickas tillbaka till oss så ansvarar du också själv för varan fram tills att den når oss, alltså även under transporten. Produkten/-er som återsändes mot postförskott eller efterkrav utlöses inte av BilligaBoden.
För att varan ska ses som felaktig ska felet vara ursprungligt. Ett ursprungligt fel är ett fel som fanns redan när du köpte eller tog emot varan.
Felet behöver inte visa sig direkt. Det kan handla om ett ursprungligt fel även om felet visar sig efter viss tid.
Varan räknas inte som felaktig om du själv orsakat felet, till exempel genom att använda den på fel sätt.
Vill du reklamera en vara, Vänligen kontakta vår Kundservice på antingen e-posten eller telefonnummret nedan
E-post: Kontakt@BilligaBoden.se
+44 7418315818
För snabbare hantering av reklamationer inom Sverige, vänligen kontakta oss via e-post på Kontakt@BilligaBoden.se för en Svensk adress. Vi strävar efter att lösa ditt ärende så snabbt och effektivt som möjligt för att säkerställa din tillfredsställelse.
Paket skickas till följande address:
PU LAN COMMODITY TECHNOLOGY CO., LTD
PL-DROPSHIPPING
R12 Victoria Mall No 125 GuanHui Road, ZhangMuTou Town,
Dongguan City, Dongguan Province 523000, China
Kontakta oss här: Kontakta oss
Vår E-post: kontakt@billigaboden.se
Företag: DBMK Trading AB
Orgnummer: 559155-3028
VAT: SE559155302801